Ordermottagare / innesäljare

Tillbaka

Vi söker nu ordermottagare / innesäljare till vår försäljningsavdelning.

Om dig
Som person är du serviceminded, ansvarstagande, ambitiös och gillar att ha kontakt med kunder.

Det är utmärkt om du tidigare har arbetat med kundrelationer, gärna inom IT. Kanske har du arbetat som innesäljare, har erfarenhet av telemarketing och söker en större utmaning?

Det är meriterande om du har IT-bakgrund eller om du har ett stort intresse för IT. Det är ett stort plus (men absolut inget krav) om du talar flytande norska.

Dina arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot samtal och förfrågningar från kunder som är intresserade av våra tjänster samt våra utbildningar.
Du kommer jobba med våra effektiva och spännande webbtjänster som hjälper dig i ditt arbete med att boka in kunder, skicka offerter och bekräftelser.
Hos oss får du utbildning och våra erfarna medarbetare visar dig vägen. Det finns goda möjligheter att vidareutvecklas och få större ansvar.

Om du arbetar på ett företag där du inte längre utvecklas har du kommit till rätt ställe. Vi har ständiga samtal om hur våra medarbetare och hur företaget kan utvecklas.
Hos oss finns goda möjligheter att växa!

Stämningen på företaget är positiv och utvecklande.

Övrigt
Våra kontorstider är mellan 08:00-17:00
Vi utgår från att du är helt rökfri, pga allergi.

Tjänsten kan tillträdas omgående om du är rätt person.

* = Frågan måste besvaras

E-postadress *
Namn *
Postort *
Tel mobil *
Ålder
Önskad tillträdesdag, Ev uppsägningstid från nuvarande arbetsplats etc. *
Berätta rimligt utförligt om dig själv, t ex var du bor, intressen etc. *
Mina utbildningar. Skriv gärna länk till skolans hemsida! *
Mina tidigare anställningar. Skriv gärna länk till företag/org-hemsida! *
Ev. referenser från tidigare arbetsgivare eller dylikt.


Bifoga fil(er) till din ansökan:

CV
Personligt brev
Övrigt